הרב יעקב מילר: "אם רוצים להביא שוב מישהו מבחוץ – חבל על האנרגיות"

    אייל ראובן No Comments on הרב יעקב מילר: "אם רוצים להביא שוב מישהו מבחוץ – חבל על האנרגיות"

    איש מירון, הרב יעקב חיים מילר ב"מהדורת הבוקר": "אם הפקת הלקחים משנה שעברה תמשיך בצורה כזו שיביאו אדם שלא חי את המקום – חבל על האנרגיות. לא שמעו אותנו. התחננו לגבי ההדלקות בשולי ההר"

    צילום: Matanya Tausig/Flash90
    13:56
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקומם: הגב' שילמה אלפי שקלים והחנות מתנערת מאחריות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    איש מירון, הרב יעקב חיים מילר שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שלישי), על התפטרות מפקד המחוז הצפוני במשטרה. "אני מקווה שהבא אחריו ילמד לפחות מחלק ממעשיו. אולי לא כולם יאהבו לשמוע את זה – שמעון לביא היה מפקד שידע לחלק סמכויות ברמה שלדעתי לא ראינו קודם. הוא היה יורד לשטח ולומד את הפרטים".

    מילר מתח ביקורת על הפרויקטור, צביקי טסלר: "לפי הפרויקטור המשטרה היא זו שקיבלה החלטות. אבל הוא עצמו התראיין ואמר שהוא הורה לעצור את האירוע מחשש לפיקוח נפש. בעדות שלו הוא הפיל את זה על המשטרה".

    לדבריו "מי שאחראי השנה זה נטו הפרויקטור. למשל בנושא ההדלקות בשולי ההר – המשטרה מאוד רצתה את זה. זה נתקע בסוף אצל הפרויקטור ולא אצל המשטרה".

    עוד אמר מילר: "אנחנו פועלים. אני יושב עם הרבה אנשים שרוצים שיהיה שם סדר. אם הפקת הלקחים משנה שעברה תמשיך בצורה כזו שיביאו אדם שלא חי את המקום – חבל על האנרגיות. לא שמעו אותנו. התחננו לגבי ההדלקות בשולי ההר".



    0 תגובות